Polityka zwrotów i reklamacji
ZWROTY
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji poprzez oświadczenie – formularz zwrotu do pobrania –> Formularz odstąpienia od umowy, który możesz wysłać drogą elektroniczną: sklep@obdarujbliskich.com.pl.
Zwrotu towaru należy dokonać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
Adres do zwrotu: ul. al. Jana Pawła II 43A/37B, 01-001 Warszawa
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.
W przypadku jego zatwierdzenia, środki zostaną zwrócone niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni.
REKLAMACJE
- Reklamacje związane z działaniem Serwisu Internetowego, w tym reklamacje dotyczące zakupu Produktu, Klient może złożyć na przykład drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: sklep@obdarujbliskich.com.pl
- Sklep ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar i usługi bez wad.
- Konsument może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora towaru lub usługi) lub z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.
- Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wadę, jeżeli Klient wiedział o wadzie produktu w chwili zawarcia umowy sprzedaży ze Sklepem. Opis wady produktu będzie każdorazowo wskazany na Stronie produktowej.
- Zaleca się, aby Klient zawsze sprawdzał stan towaru w czasie dostawy. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności doręczyciela jest bezpłatne. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania i/lub jego zawartości, Klient ma prawo żądać od doręczyciela przesyłki, sporządzenia protokołu szkody. Doręczyciel ma obowiązek dysponować stosownym formularzem protokołu szkody.
- Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu.
- Reklamacje należy kierować drogą poczty elektronicznej przesyłając odpowiednią wiadomość na adres e-mail: sklep@obdarujbliskich.com.pl lub listownie na adres firmy: Ecommerch Paulina Zadrożna, ul. al. Jana Pawła II 43A/37B, 01-001 Warszawa.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy opisać wadę, wskazać żądanie (np. wymianę, naprawę, zwrot środków).
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w ciągu 14 dni od jej wpłynięcia do Sklepu, a jeśli zostanie uznana przez Sklep za uzasadnioną, zostanie zrealizowana niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od jej wpłynięcia do Sklepu, chyba, że zaistnieją okoliczności uzasadniające wydłużenie powyższych terminów.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Produktu Kupującemu.
Dane kontaktowe: 574 428 935, adres e-mail: sklep@obdarujbliskich.com.pl